Što Isusovi fanovi lajkaju ovih dana na Facebooku?

7. 09. 2011.

U današnjem medijskom prostoru, kojim dominiraju Lady Gaga, Britney Spears i druge slavne osobe, činjenica da bi Isus Krist mogao imati više angažiranih sljedbenika nego bilo koja druga zvijezda vrlo je intrigantna.

Profil Jesus Daily, u kategoriji “crkva/religijska organizacija”, jedan je od najaktivnijih na Facebooku, s više od 8,4 milijuna fanova.

Pokrenuo ga je u travnju 2009. godine 41-godišnji Aaron Tabor, liječnik iz Sjeverne Karoline, nakon što se okrenuo društvenim mrežama kako bi promovirao svoju novu knjigu o dijetama.

Tabor, čiji je otac bio svećenik, objavljuje na Facebooku citate iz Biblije četiri do pet puta dnevno. Rezultat? Baza fanova koji predstavljaju najinteraktivniju grupu na Facebooku, interaktivniju od najvećih svjetskih brendova, sportskih klubova ili zvijezda.

Protekli tjedan, s 8,2 milijuna fanova, Jesus Daily imao je 3,4 milijuna interakcija u usporedbi s, primjerice, Justinom Beiberom, čija stranica na Facebooku ima 35 milijuna fanova, ali je ostvarila samo 630.000 interakcija.

Facebook i druge stranice za društveno umrežavanje promijenili su načine na koje ljudi komuniciraju, rade, pronalaze jedni druge ili se zaljubljuju. Premda je možda prerano reći da su promijenili i način na koji ljudi prakticiraju vjeru, značajan broj ljudi sve više raspravlja o tome na Facebooku.

Naime, prema podacima Facebooka, 31 posto korisnika u Sjedinjenim Državama na svojim profilima ističe vjeru, dok je izvan SAD-a taj postotak oko 24 posto. U ovom trenutku više od 43 milijuna ljudi na Facebooku su fanovi barem jedne stranice smještene u kategoriju “religija“.

Net.hr