Značenje Kristovog krštenja

25. 01. 2018.

“Tada dođe Isus iz Galileje na Jordan k Ivanu da ga on krsti.” (Matej 3,13)
Mnogi su došli k njemu [Ivanu] da prime krštenje pokajanja priznajući svoje grijehe. … Krist nije došao priznati svoje grijehe, ali krivnja Mu je nametnuta kao zamjena za grešnika. Nije se došao pokajati za vlastita djela, nego u ime grešnika. … Krist je pokazao poštovanje prema obredu krštenja time što se i sâm došao krstiti. Ovim činom On je sebe poistovjetio sa svojim narodom kao njihov predstavnik i poglavar. Kao njihova zamjena, On na sebe uzima njihove grijehe opterećujući sebe prijestupima, prolazeći putem kojim bi grešnik morao proći i čineći posao koji grešnik mora obaviti. … Nakon što se Krist podigao iz vode … otišao je na obalu Jordana i pognuo glavu u molitvi. … Kao uzor vjernicima, i Njegovoj ljudskoj naravi, iako je bila bezgrešna, bila je potrebna potpora i snaga od Njegovog nebeskog Oca prije nego što će se posvetiti javnom radu kao Mesija. … Nikad prije toga anđeli nisu čuli takvu molitvu kakvu je Krist uputio prigodom svojega krštenja, i oni su bili više nego voljni da budu prenositelji Očeve poruke Sinu. Ali ne! Izravno od Oca stiglo je svjetlo Njegove slave. Nebesa su se otvorila i zrake slave počinule su na Sinu Božjem uzimajući obličje golubice koja je izgledala kao sjajno zlato. Obličje golubice bilo je simbol Kristove krotkosti i nježnosti. … Iz otvora u nebesima doprle su riječi: “Ovo je Sin moj, Ljubljeni moj, koga sam odabrao.” (Matej 3,17) … Bez obzira na to što je Božji Sin bio ogrnut ljudskom naravi, Jahve Ga je svojim glasom uvjerio da je On Sin Vječnoga. U ovoj objavi svojem Sinu, Bog prihvaća čovječanstvo kao uzvišeno zahvaljujući djelovanju Njegovoga ljubljenog Sina. (Review and Herald, 21. siječnja 1873.) Kristova molitva na obali rijeke Jordana uključuje sve koji će ikad povjerovati u Njega. Obećanje da ste prihvaćeni u Ljubljenom odnosi se i na vas. Bog je rekao: “Ovo je Sin moj, Ljubljeni moj, koga sam odabrao.” … Krist je načinio put za vas koji se pruža do prijestolja vječnog Boga. (S.D.A. Bible Commentary, sv. 5, str. 1079)