Gospodin nam povjerava da posijemo dobro sjeme za obilnu žetvu

17. 08. 2016.

“S kraljevstvom je nebeskim kao s čovjekom koji posija dobro sjeme na svojoj njivi. Dok su ljudi spavali, dođe njegov neprijatelj, posija ljulj po pšenici i ode.” (Matej 13,24.25)
Gospodin ima zadaću koju treba obaviti na ovome svijetu, ali je neće povjeriti u ruke ljudima koji ne znaju ništa o Bibliji niti o tajnama nebeskog kraljevstva. On u usporedbama opisuje uspon i napredovanje djela koje je rezultat propovijedanja Njegove Riječi — istine za sadašnje vrijeme. Predočava nam pojavu Crkve koja će stajati pred svijetom kao izabrana i vjerna. Usporedba o sijaču pokazuje nam kako trebamo raditi. Evanđeoska služba je sijanje sjemena. … Usporedba o pšenici i kukolju otkriva tajnu božanskih i sotonskih sila koje djeluju u izravnoj suprotnosti, u sudbonosnom sukobu koji će se nastaviti sve do završetka zemaljske povijesti. Nekvarljivo sjeme je živa Riječ Božja koja posvećuje onoga tko je primi i uzdiže ga dajući mu udio u božanskoj naravi. Mnogo toga treba razmotriti. Oni koji su cijelog života robovali grijehu otvoreno se suprotstavljajući božanskoj volji, trebaju biti temeljno obraćeni. U suprotnom, kvasac zla će raditi prikriveno, kao što se i Sotona pred Kristom pojavio kao anđeo svjetla kušajući Ga da se suprotstavi božanskoj volji. Božje veliko mjerilo pravednosti ne odgovara ukusu i apetitima grešnih muškaraca i žena. Aktivne snage Spasitelja i uništavatelja u međusobnom su sukobu. Žito treba biti sakupljeno u Kristovu žitnicu. Kukolj ima izgled žita, ali kada dođe do žetve, on se mora odbaciti. Ipak, on dosta dugo oponaša žito. Sotona ulaže odlučne napore da prevari i zavede na nepoznate putove one koji su na bilo koji način povezani s Božjom riječju, i on će osmisliti svaki mogući plan kako bi produžio vrijeme svoje vladavine. Gospodin Bog s Neba ne dopušta takvo miješanje i kvarenje crkvenih zajednica. Gospodin će učiniti da se Njegovo djelo propovijedanja Evanđelja obavlja na takav način da se zli radnici ne ohrabruju, i da se ne tolerira loše društvo na kršćanskim skupovima. (Manuscript 7, 1900.)