“Tko će nas rastaviti od ljubavi Kristove? Nevolja? Tjeskoba? Progonstvo? Glad? Golotinja? Pogibao? Mač?” (Rimljanima 8,35)
Umjesto dokaza iz Svetoga pisma, protivnici adventističke vjere odlučili su se za podsmijeh i ruganje. Nemarni i bezbožni, ohrabreni svojim položajem vjerskih učitelja, posegnuli su za pogrdnim epitetima, niskim i bogohulnim dosjetkama u napadima na Williama Millera i njegov rad. Sjedokosi muškarac koji je napustio udoban dom da bi o svojem trošku putovao od grada do grada, od sela do sela trudeći se neumorno da svijetu iznese ozbiljno upozorenje na približavanje suda, bio je podrugljivo proglašen za fanatika, lažova, špekulanta i podlaca. Uloženo je dosta vremena, sredstava i talenata da bi se pogrešno predstavili i oklevetali adventisti, da bi se izazvale predrasude prema njima i da bi bili izloženi javnom prijeziru. Propovjednici su se bavili prikupljanjem štetnih izvještaja, besmislenih i zlobnih izmišljotina i iznosili su ih s propovjedaonica. Uloženi su ozbiljni napori da se um ljudi odvrati od razmišljanja o drugom dolasku. Međutim, u pokušaju da sruši adventizam, popularno svećenstvo potkopalo je vjeru u Božju riječ. Ishod svega toga bio je da se na proučavanje proročanstava o Kristovom dolasku i kraju svijeta gledalo kao na grijeh, kao na nešto čega se treba stidjeti. To učenje je neke pretvorilo u nevjernike, a mnogi su u njemu vidjeli dopuštenje da slijede svoje bezbožne strasti. A onda su pravi pokretači tog zla za sve okrivili adventiste. Braća Wesley suočavala su se sa sličnim optužbama od strane lakomislenih, bezbožnih svećenika koji su neprestano ometali njihove napore i pokušavali uništiti njihov utjecaj. Proglasili su ih nemilosrdnima i optužili za oholost i taštinu zato što nisu ukazivali poštovanje popularnim učiteljima svojeg vremena. Optuženi su i za skepticizam, nepropisno ponašanje i prijezir prema autoritetima. John Wesley je neustrašivo odgovorio na te optužbe vraćajući ih onima koji su ih smislili, pokazujući da su i sami odgovorni upravo za ta zla za koja su optuživali metodiste. … Velika borba između istine i zablude vodi se iz stoljeća u stoljeće još od čovjekovog pada. Bog, anđeli i oni koji surađuju s njima pozivaju i potiču ljude na pokajanje, svetost i nebeske vrijednosti, dok se Sotona, zli anđeli i ljudi koje oni nadahnjuju suprotstavljaju svakom naporu za dobrobit i spasenje palog roda. (The Spirit of Prophecy, sv. 4, 218—220)