"Ženili se i udavali"

30. 01. 2017.

“Jer kao što su u danima prije potopa … ženili se i udavali sve do dana kad Noa uđe u korablju.” (Matej 24,38 — Varaždinska Biblija)
“U Noino vrijeme grubom silom vršen je sveopći utjecaj u svijetu. Ljudi su zastrašivali jedni druge prijeteći određenim kaznama.” (Manuscript 29, 1911.) “Umjesto da postupaju pošteno prema svojim susjedima, ispunjavali su svoje grešne želje. Muškarci su imali po nekoliko žena, što je bilo suprotno Božjem mudrom planu. Bog je u početku dao Adamu jednu ženu pokazujući na taj način svima koji će živjeti na Zemlji kakav je s tim u vezi Njegov nalog i Zakon. Prijestup i pad Adama i Eve donijeli su grijeh i nesreću ljudskom rodu. Čovjek je slijedio svoje tjelesne želje i promijenio Božji nalog. Što su muškarci imali više žena, rasla je njihova pokvarenost i nezadovoljstvo. Ako bi netko odlučio uzeti ženu, stoku ili nešto drugo što je pripadalo susjedu, nije mario za pravdu i poštenje, već ako je mogao nadjačati svojeg susjeda, ili ga usmrtiti, to je i učinio i likovao je u svojim nasilničkim djelima. Voljeli su uništavati život životinja. Koristili su ih kao hranu, što je poticalo njihovu okrutnost i nasilje i učinilo da gledaju ljudsku krv sa zapanjujućom ravnodušnošću.” (Spiritual Gifts, sv. 3, str. 63,64) “Šetovi potomci nazvani su sinovima Božjim, a Kajinovi potomci sinovima čovječjim. Budući da su se sinovi Božji miješali sa sinovima čovječjim, iskvarili su se i međusobnim sklapanjem brakova izgubili su preko utjecaja svojih žena svoj poseban, svet karakter ujedinivši se s Kajinovim sinovima u idolopoklonstvu. Mnogi su odbacili strah Božji i pogazili Njegove zapovijedi. Malo njih je postupalo pravedno, plašilo se i poštovalo Stvoritelja. Noa i njegova obitelj bili su među pravednom manjinom.” (The Story of Redemption, str. 62) “Mnogoženstvo je rano uhvatilo korijene. To je bio jedan od grijeha koji je navukao Božji gnjev na pretpotopni svijet. Ipak, ono se ponovno raširilo nakon potopa. Sotonin smišljeni napor bio je da iskvari ustanovu braka, oslabi njegove obveze i umanji njegovu svetost, jer nije mogao naći sigurniji način da obeščasti Božje obličje u čovjeku i otvori vrata jadu i porocima.” (Patrijarsi i proroci, str. 275)