“Zar nisu svi (anđeli) službujući duhovi što se običavaju slati da služe onima koji imaju baštiniti spasenje?” (Hebrejima 1,14)
Tada će mu biti otkriven tijek velikog sukoba koji je izbio prije početka vremena, a završit će tek kad vrijeme istekne. Povijest nastanka grijeha, smrtonosne prijevarnosti u njegovom izopačenom djelovanju, povijest istine koja je, ne skrećući s vlastitog pravog puta, susrela zabludu i pobijedila je — sve će biti objavljeno. Koprena koja je bila stavljena između vidljivog i nevidljivog svijeta bit će povučena u stranu, a bit će dane divne objave.
Kad Božju Promisao budemo promatrali u svjetlu vječnosti, tek tada ćemo shvatiti što dugujemo skrbi i zalaganju Božjih anđela. Nebeska su bića aktivno sudjelovala u poslovima ljudi. Pojavljivala su se u odjeći što je sjala kao munja, dolazila su kao ljudi, u liku putnika. Prihvaćala su gostoprimstvo ljudskih domova, bila su vodiči putnicima koje je noć zatekla na putu. Osujećivala su nakanu otimača i skretala udarac zatirača.
Iako vladari ovoga svijeta to ne znaju, anđeli su često govorili u njihovim vijećima. Ljudske su ih oči gledale, a uši slušale njihove govore. U vijećnicama i sudnicama nebeski su glasnici zastupali progonjene i potlačene. Rušili su pakosne naume i zaustavljali zla koja su mogla nanijeti štetu i patnje Božjoj djeci. Sve će to biti objavljeno učenicima u nebeskoj školi.
Svaka će spašena duša saznati kakvu su službu u njezinom životu obavljali anđeli. Kako li će to biti kad bude razgovarala s anđelom koji joj je bio čuvar od najranijih dana, koji je bdio nad njezinim koracima i zaklanjao joj glavu u dan opasnosti, koji je bio s njom u dolini smrtne sjene, obilježio mjesto njezinog počinka i koji će je prvi pozdraviti u jutro uskrsnuća — kad dozna povijest božanskog miješanja u pojedinčev život, povijest rada cijelog Neba u svemu što je učinjeno za ljudski rod!
Bit će objašnjene sve poteškoće u životnom iskustvu. Tamo gdje smo gledali samo zbrku i razočaranje, osujećene naume i izjalovljene planove, vidjet će se velika, vrhovna, pobjedonosna nakana, božanski sklad. (Odgoj, str. 249,250)