“Pa što? Da griješimo, kad nismo pod Zakonom, već pod milošću? Daleko od toga!” (Rimljanima 6,15)
Sotonina je izmišljotina da je Krist svojom smrću Zakon zamijenio milošću. Isusova smrt nije promijenila niti ukinula, ili u najmanjoj mjeri oslabila zakon Deset zapovijedi. Ta dragocjena milost, ponuđena ljudima Spasiteljevom smrću, potvrdila je Božji zakon. Još od čovjekovog pada u grijeh, Kristova moralna vladavina i Njegova milost nerazdruživo su povezane. One su išle ruku pod ruku u svim povijesnim razdobljima. (FL 89)
Evanđelje Novoga zavjeta nije starozavjetno mjerilo, oslabljeno da bi se približilo grešniku i spasilo ga u njegovim grijesima. Bog od svih svojih podanika zahtijeva poslušnost, potpunu poslušnost svim svojim zapovijedima. (6BC 1072)
Isus je u svemu bio kušan kao i mi da bi mogao pomoći onima koji su u kušnji. Njegov život je naš primjer. On je svojom dragovoljnom poslušnošću pokazao da i čovjek može držati Božji zakon i da ga kršenje Zakona, a ne poslušnost Zakonu, stavlja u lance ropstva. …
Čovjek koji je svojim iskvarenim životom izbrisao Božje obličje iz svoje duše, ne može samo svojim ljudskim naporom proizvesti korjenitu promjenu u sebi. On mora prihvatiti odredbe Evanđelja; mora se pomiriti s Bogom poslušnošću Njegovom Zakonu i vjerom u Isusa Krista. Njegov život od tog trenutka mora stajati pod upravom novog načela. … On se mora suočiti s ogledalom, Božjim zakonom, mora prepoznati mane svojega moralnog karaktera, mora odbaciti svoje grijehe i oprati haljine svojeg karaktera u krvi Janjetovoj. …
Utjecaj evanđeoske nade neće navesti grešnika da spasenje koje Krist nudi promatra kao pitanje neograničene milosti, koja bi mu dopuštala da i dalje živi u prestupanju Božjeg zakona. Kada svjetlo istine obasja njegov um i kada potpuno shvati Božje zahtjeve, kada shvati veličinu svojih prijestupa, on će promijeniti svoje putove, postat će vjeran Bogu snagom koju je stekao od svojega Spasitelja i živjeti novim i čistijim životom. (4T 294,295)
Zadaća Evanđelja nije da oslabi zahtjeve Božjega svetog zakona, već da uzdigne ljude tako da mogu držati njegove propise. (6BC 1073)