Medijski izazovi za vjernike u Hrvatskoj i Sloveniji

Vijesti 20. 03. 2012.

U organizaciji Odjela komunikacija Jadranske unije konferencija, u Zagrebu je 17. i 18. ožujka 2012. godine održana medijska konferencija za sve zainteresirane vjernike i propovjednike, suradnike u adventističkim medijima. Glavni gost medijske konferencije bio je dr. Miroslav Pujić, direktor Odjela komunikacija Transeuropske divizije, sa svojim timom — Draganom  i Frederikom Uvalić, iz TED Media, i Mirjanom Kicušić, koja radi na poslovima marketinga za projekt LIFEconnect.

Cilj konferencije je bio edukacija i motivacija vjernika za uspješno sudjelovanje u stvaranju različitih adventističkih medijskih uradaka.

Prvog dana konferencije dr. Miroslav Pujić je održao vrlo poticajnu propovijed u središnjoj adventističkoj crkvi u Zagrebu i predstavio posebno osmišljen projekt LIFEconnect. Na poslijepodnevnom nastavku seminara podijeljen je pomoćni materijal o projektu LIFEconnect, u kojemu se mogu naći sve poveznice s postojećim web stranicama. Miroslav Pujić i Mirjana Kicušić govorili su o mogućnostima i izazovima rada na društvenim mrežama u projektu LIFEconnect. Uputili su poziv na suradnju svima koji svojim darovima i zalaganjem žele djelovati kao dobrovoljni digitalni misionari. Više od četrdeset prisutnih odgovorilo je pozitivno na ovaj poziv, a zatim je u molitvi zatražen blagoslov za njihov rad.

Drugog dana konferencije sudionici su pozvani na suradnju s medijima prema svojim sklonostima. Mr. Robert Zuber, ugledni novinar s Hrvatskog radija i televizije, održao je plenarno predavanje o načelima pisanja vijesti, članaka, najava i osvrta za medije i mogućnostima njihovog slanja i objavljivanja u medijima. Nakon ručka održano je pet različitih edukativnih radionica:

• Video radionica – Dragana i Frederik Uvalić,  TED MEDIA

• Suradnja s adventističkim medijima – uredništvo Adventističkog pregleda i adventističkih publikacija u Jadranskoj uniji konferencija.

• Foto radionica (fotografija za medije) — Toni Hnojčik, nagrađivani fotoreporter u Hrvatskoj.

• Korištenje marketinga u promociji crkve —  mr. Kristina Laco, vodeća stručnjakinja na području upravljanja komunikacijama u Hrvatskoj.

• Mentalni sklop digitalnih urođenika — dr. Drago Cmuk, stručnjak iz područja novih tehnologija u poučavanju i motivaciji u online okruženjima.

Na konferenciji je bilo ponuđeno puno stručnih sadržaja, a na sudionicima je da naučeno primijene u svom radu i time pridonesu kvaliteti adventističkih medija.

Svi sudionici ove medijske konferencije složili su se s time da u okviru svojih mogućnosti iskoriste slobodu i odgovore na medijske izazove i mogućnosti koje pružaju nove tehnologije u svjedočenju o Bogu i vlastitom iskustvu s Njim.

Darko Kovačević,
tajnik za komunikacije u Jadranskoj uniji konferencija Kršćanske adventističke crkve