Nikada sama

19. 01. 2015.

“I usni san: ljestve stoje na zemlji, a vrhom do neba dopiru, i anđeli Božji po njima se penju i silaze.” (Postanak 28,12)

Kada sam počela raditi kao literarna evanđelistica, doživjela sam velike Gospodnje blagoslove i osjetila sigurnost da će se On uvijek pobrinuti za mene. Jednom sam morala prenijeti nekoliko velikih, teških torbi punih knjiga iz jednog grada u drugi. Bilo ih je tako teško podići da nisam znala kako ću uopće putovati s tako teškim teretom. Osvrnula sam se oko sebe u nadi da će mi ih netko pomoći prenijeti do željezničkog kolodvora, ali nije bilo nikoga. Uhvatila sam torbe i pomolila se: “Gospodine, pomozi mi!”

Iznenada sam ugledala dvije ruke. Netko mi je uzeo torbe iz ruku, mada nisam čula nikakve korake niti sam primijetila da mi se bilo tko približava. Vidjela sam zgodnog mladića u elegantnom odijelu s kravatom. Upitao me je kamo idem i ja sam mu odgovorila da idem na željeznički kolodvor. On je s lakoćom pokupio torbe i odnio ih na kolodvor dok sam ga ja pratila.

Kad smo stigli, spustio je torbe na peron. Sagnula sam se prvo da pogledam torbe, a kada sam pogledala gore, tamo više nije bilo nikoga. Nisam vidjela ni čula korake koji se udaljavaju. Nisam mu imala priliku zahvaliti. Što mislite tko je to bio?

Ellen G. White je zapisala: “Vidjela sam kako Bog nježno i silno ljubi svoj narod. Vidjela sam kako anđeli šire svoja krila nad svetima. Svaki sveti imao je anđela pratioca. Kad bi sveti plakali zbog razočaranja ili bi se našli u opasnosti, anđeli koji im služe brzo bi odletjeli gore noseći vijesti, a anđeli u gradu bi prestali pjevati. …Oni bi vijest o tome ponijeli gore i svi anđeli u gradu bi zaplakali, a nakon toga glasno rekli: ‘Amen.’ Ali ako bi sveti uprli pogled na nagradu koja ih čeka i slavili Boga, anđeli bi prenijeli radosnu vijest u grad i anđeli u gradu bi dotaknuli svoje zlatne harfe i glasno zapjevali: ‘Aleluja!’ tako da bi nebeski svod odzvanjao njihovim umilnim pjesmama.” (Moj život danas, str. 306)

Vjerujem da je taj mladi čovjek bio moj anđeo pratilac! Gospodin se pobrinuo za mene i zaštitio me. I dalje se divim Njegovim mnogobrojnim blagoslovima!