„Zar je dakle Zakon protivan obećanjima Božjim? Daleko od toga! Kad bi bio dan Zakon koji bi mogao dati život, onda bi opravdanje dolazilo doista od Zakona.“ (Galaćanima 3,21)
Zakon i Evanđelje ne mogu se razdvojiti. U Kristu su se srele milost i istina, poljubila se pravda i mir. Evanđelje nije zanemarilo obveze koje muškarci i žene imaju prema Bogu. Evanđelje je protumačeni Zakon, ništa više i ništa manje. Ono ne dopušta ništa više slobode grijehu od Zakona. Zakon ukazuje na Krista; Krist ukazuje na Zakon. Evanđelje nas poziva na pokajanje. Pokajanje zbog čega? Zbog grijeha! A što je grijeh? Kršenje Zakona. Zato Evanđelje poziva grešnike da se od svojih prekršaja vrate poslušnosti Božjem zakonu. Isus je svojim životom i svojom smrću pozvao na najstrožu poslušnost Zakonu. On je umro, pravedan za nepravedne, nevin za krivce, da bi se mogla sačuvati čast Božjeg zakona, a da ljudski rod ipak potpuno ne propadne.
Djelo spasenja i u Starome i u Novome zavjetu je isto. …
Sotona djeluje svom svojom prijevarnom silom da uhvati svijet u svoju zamku. On želi da svijet povjeruje da je prinošenjem velike žrtve ukinut Božji zakon. On prikazuje Krista kao protivnika zakona Božje vladavine na Nebu i na Zemlji. Međutim, Vladar svijeta ima Zakon kojim upravlja svojim nebeskim silama i svojom zemaljskom obitelji, a smrt Njegovog Sina učvrstila je nepromjenjivost tog Zakona i učinila da ona bude izvan svake sumnje. Bog nema nikakvu namjeru ukinuti svoje visoko mjerilo pravde. Ovim svojim mjerilom On može odrediti kako izgleda pravedan karakter. …
Svako razumno biće mora shvatiti načela Božjeg zakona. Krist izjavljuje preko apostola Jakova: „Uistinu, ako tko vrši sav Zakon, a pogriješi samo u jednome, postaje krivac za sve.“ (Jakov 2,10) Ove riječi bile su napisane nakon Kristove smrti; prema tome, Zakon je bio obvezatan za sve u to vrijeme. …
Ljudi mogu govoriti o slobodi, o evanđeoskoj slobodi. Oni mogu tvrditi da nisu u okovima Zakona. Ali utjecaj evanđeoske nade neće navoditi grešnike da gledaju na Kristovo spasenje kao na pitanje besplatne milosti, iako nastavljaju kršiti Božji zakon. Kada svjetlo istine rasvijetli njihov um i oni potpuno shvate Božje zahtjeve i postanu svjesni veličine svojih prijestupa, oni će promijeniti svoje putove, postati vjerni Bogu snagom koju će dobiti od svojeg Spasitelja i živjeti novim i čistijim načinom života. (Signs of the Times, 25. veljače 1897.)